Mikä tekee verkkosivuista onnistuneet?

Mikä tekee verkkosivuista onnistuneet?

Verkkosivut eivät ole nykypäivänä pelkästään organisaation digitaalinen käyntikortti

Onnistuneet verkkosivut puhuvat samaa kieltä myyntistrategianne kanssa.
Sisältö ratkaisee onnistuneet verkkosivut – ei design. Edustavat, mobiilissa
toimivat ja käyttäjäystävälliset sivut toki tukevat yrityksen uskottavuutta.
Onnistuneet verkkosivut vastaavat tavoitteisiinsa, ja yleensä yrityksen
tavoitteena on enempi vähempi tehdä myyntiä.


Nykyaikaiset verkkosivut tarjoavat käyttäjilleen hyödyllistä sisältöä – upeaa
designia unohtamatta. Koko paketti on suunniteltu ostajapersoonat
huomioon ottaen. Verkkosivut ovat myynnin ja markkinoinnin investointi.Työ vasta alkaa, kun verkkosivuprojekti on valmis.

Kysymyksiä, jota asiakas pohtii verkkosivuilla

5 tärkeintä sivustolla huomioitavaa asiaa

1. Asiakas ymmärtää mikä yritys on, mitä se tarjoaa ja miksi, sekä kehen hän voi olla yhteydessä ja miten.

2. Ostaminen on asiakkaalle helppoa.

3. Sivustolta löytyy tietoa, kuvia, videoita, jotka poistavat asiakkaalta oston esteitä. Yksi oston este voi olla, ettei asiakas saa tietää hintaa.

4. Referenssit, jotka todistavat asiakkaallesi, että teette työnne hänen rahojensa arvoisesti.

5. Kilpailuetu. Minkä ongelman ratkaisette, mikä tekee teistä paremman kuin kilpailijasta. Hyvä, asiantunteva ja sujuva palvelu ovat nykyään täysin oletusarvoja, ei kilpailuetuja.

Lue myös uusimmat postaukset

Printtimainonta
Henna Anttila

Kohderyhmän määrittely ja aikataulusuunnittelu

Aikataulusuunnittelu Aikataulusuunnittelu on keskeinen osa printtimainonnan onnistumista. Tarkka ja realistinen aikataulu auttaa varmistamaan, että markkinointikampanja etenee sujuvasti ja saavuttaa tavoitteensa ilman turhia viivästyksiä. Tässä blogissa tarkastelemme, miksi aikataulusuunnittelu on niin

Lue lisää »
Printtimainonta
Henna Anttila

Budjetoinnin perusteet printtimainonnassa

Budjetoinnin perusteet printtimainonnassa Printtimainonnan budjetti on suunnittelun perusta ja sen tarkoitus on varmistaa, että markkinointikampanja pysyy kustannusrajojen sisällä samalla, kun se saavuttaa tavoitteensa. Tämä postaus keskittyy budjetoinnin perusteisiin ja siihen,

Lue lisää »
Blogit ja oppaat
Verkkosivut
Henna Anttila

Verkkosivuston perussanasto

Verkkosivuston perussanasto NAVIGAATIO Sivuston sivujen linkit – navigaatioita eli sivuston menuja voi olla useampia. Päämenu, kakkosmenu sekä sivuston alaosan menu eli footer menu.⁠ DROP-DOWN MENU⁠ Navigaatiossa oleva menu, jota klikkaamalla

Lue lisää »

Lue myös uusimmat postaukset

Printtimainonta
Henna Anttila

Kohderyhmän määrittely ja aikataulusuunnittelu

Aikataulusuunnittelu Aikataulusuunnittelu on keskeinen osa printtimainonnan onnistumista. Tarkka ja realistinen aikataulu auttaa varmistamaan, että markkinointikampanja etenee sujuvasti ja saavuttaa tavoitteensa ilman turhia viivästyksiä. Tässä blogissa tarkastelemme, miksi aikataulusuunnittelu on niin

Lue lisää »
Printtimainonta
Henna Anttila

Budjetoinnin perusteet printtimainonnassa

Budjetoinnin perusteet printtimainonnassa Printtimainonnan budjetti on suunnittelun perusta ja sen tarkoitus on varmistaa, että markkinointikampanja pysyy kustannusrajojen sisällä samalla, kun se saavuttaa tavoitteensa. Tämä postaus keskittyy budjetoinnin perusteisiin ja siihen,

Lue lisää »
Blogit ja oppaat
Verkkosivut
Henna Anttila

Verkkosivuston perussanasto

Verkkosivuston perussanasto NAVIGAATIO Sivuston sivujen linkit – navigaatioita eli sivuston menuja voi olla useampia. Päämenu, kakkosmenu sekä sivuston alaosan menu eli footer menu.⁠ DROP-DOWN MENU⁠ Navigaatiossa oleva menu, jota klikkaamalla

Lue lisää »

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Scroll to Top