Blogit ja oppaat
Moro, Tervetuloa Kruunu Median blogiin ja oppaisiin! Postaamme myynnistä, mainonnasta, markkinoinnista, sekä yrityksen ajankohtaisista asioista. Pääaiheena printtimainonta.
Kohderyhmän määrittely ja aikataulusuunnittelu
Aikataulusuunnittelu Aikataulusuunnittelu on keskeinen osa printtimainonnan onnistumista. Tarkka ja realistinen aikataulu auttaa varmistamaan, että markkinointikampanja etenee sujuvasti ja saavuttaa tavoitteensa ilman turhia viivästyksiä. Tässä blogissa tarkastelemme, miksi aikataulusuunnittelu on niin
Budjetoinnin perusteet printtimainonnassa
Budjetoinnin perusteet printtimainonnassa Printtimainonnan budjetti on suunnittelun perusta ja sen tarkoitus on varmistaa, että markkinointikampanja pysyy kustannusrajojen sisällä samalla, kun se saavuttaa tavoitteensa. Tämä postaus keskittyy budjetoinnin perusteisiin ja siihen,
Verkkosivuston perussanasto
Verkkosivuston perussanasto NAVIGAATIO Sivuston sivujen linkit – navigaatioita eli sivuston menuja voi olla useampia. Päämenu, kakkosmenu sekä sivuston alaosan menu eli footer menu. DROP-DOWN MENU Navigaatiossa oleva menu, jota klikkaamalla
Mikä tekee verkkosivuista onnistuneet?
Mikä tekee verkkosivuista onnistuneet? Verkkosivut eivät ole nykypäivänä pelkästään organisaation digitaalinen käyntikortti Onnistuneet verkkosivut puhuvat samaa kieltä myyntistrategianne kanssa.Sisältö ratkaisee onnistuneet verkkosivut – ei design. Edustavat, mobiilissatoimivat ja käyttäjäystävälliset sivut
Lehtimainos: Paras ohje mainoksen suunnitteluun
1. Tutki kohderyhmääsi ja määritä tavoitteesi Määritä, mitä haluat mainoksellasi saavuttaa ja miten se vastaa kohderyhmäsi tarpeisiin. Heipä hei! Tässä postauksessa kerron sinulle parhaat ohjeet mainoksen suunnitteluun! Kohderyhmän tutkiminen on
Printtimainonta – Yleisimmät kysymykset
Digistä ja somesta on tullut iso osa meidän arkipäivää. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että se olisi ainut ja oikea kanava asiakkaiden tavoittamiseen.
Verkkosivuston ostajan opas
Lataa ilmaiseksi!
Usein verkkosivuston ostaja ei tiedä, miten juuri itselle sopivat verkkosivut rakennetaan. Mahdollisuuksia on monia, joista et vielä tiedä. Opas sopii myös erinoimaisesti sinulle, joka harkitset vanhojen sivujen uusimista, jotta hankinta ja toteutus menisi onnistuneesti maaliin.
Käyn oppaassa läpi erittäin kattavasti selkosuomella kaiken oleellisen, mitä sinun pitää tietää. Halusin koota tämän oppaan avuksesi, jotta saat tulevaisuudessa juuri sinun yritykselle sopivan sivuston! Opas myös takaa, että vältät yleisimmät sudenkuopat!