Blogit ja oppaat
Moro, Tervetuloa Kruunu Median blogiin ja oppaisiin! Postaamme myynnistä, mainonnasta, markkinoinnista, sekä yrityksen ajankohtaisista asioista. Pääaiheena printtimainonta.
Rekry: Myyntipäällikkö mediamyyntiin
Haemme yrittäjähenkistä mediamyyjää! Vastaat Jahti, Riista, Retki, Kelkka, Caravan-lehtien ilmoitusmyynnistä kokonaisvaltaisesti yrittäjänä tai kevytyrittäjänä. Työt tehdään pääsääntöisesti etänä. Kruunu Media tarjoaa yritysasiakkaille räätälöityjä näkyvyysratkaisuja sekä mainostensuunnittelu palvelua. Toimimme useiden valtakunnallisten aikakaus- ja
Rekry: Myyntipäällikkö mainostoimistoon
Etsinnässä ammattitaitoinen projekti-/ myyntipäällikkö! Vastaat mainostoimistopalveluiden myynnistä sekä projektin johtamisesta alusta loppuun kokonaisvaltaisesti yrittäjänä tai kevytyrittäjänä. Työt tehdään pääsääntöisesti etänä. Kruunu Media tarjoaa yritysasiakkaille räätälöityjä mainostoimistopalveluita, eli esim. verkkosivuja, yritysilmeitä,
Yrityksen käyntikorttien yleisimmät ongelmat
💩 Huono suunnittelu: Käyntikortin ulkoasu on sekava tai epämiellyttävä, mikä vaikeuttaa sen lukemista ja tekee siitä vähemmän houkuttelevan.💩 Huonolaatuinen materiaali: Käyntikortit on painettu huonolaatuiselle materiaalille, joka voi taittua tai repeytyä
Kohderyhmän määrittely ja aikataulusuunnittelu
Aikataulusuunnittelu on keskeinen osa printtimainonnan onnistumista. Tarkka ja realistinen aikataulu auttaa varmistamaan, että markkinointikampanja etenee sujuvasti ja saavuttaa tavoitteensa ilman turhia viivästyksiä. Tässä blogissa tarkastelemme, miksi aikataulusuunnittelu on niin tärkeää
Budjetoinnin perusteet printtimainonnassa
Printtimainonnan budjetti on suunnittelun perusta ja sen tarkoitus on varmistaa, että markkinointikampanja pysyy kustannusrajojen sisällä samalla, kun se saavuttaa tavoitteensa. Tämä postaus keskittyy budjetoinnin perusteisiin ja siihen, mitä tulee ottaa
Verkkosivuston perussanasto
NAVIGAATIO Sivuston sivujen linkit – navigaatioita eli sivuston menuja voi olla useampia. Päämenu, kakkosmenu sekä sivuston alaosan menu eli footer menu. DROP-DOWN MENU Navigaatiossa oleva menu, jota klikkaamalla aukeaa lisävalikko
Mikä tekee verkkosivuista onnistuneet?
Mikä tekee verkkosivuista onnistuneet? Verkkosivut eivät ole nykypäivänä pelkästään organisaation digitaalinen käyntikortti Onnistuneet verkkosivut puhuvat samaa kieltä myyntistrategianne kanssa.Sisältö ratkaisee onnistuneet verkkosivut – ei design. Edustavat, mobiilissatoimivat ja käyttäjäystävälliset sivut
Lehtimainos: Paras ohje mainoksen suunnitteluun
1. Tutki kohderyhmääsi ja määritä tavoitteesi. Määritä, mitä haluat mainoksellasi saavuttaa ja miten se vastaa kohderyhmäsi tarpeisiin. Heipä hei! Tässä postauksessa kerron sinulle parhaat ohjeet mainoksen suunnitteluun! Kohderyhmän tutkiminen on
Printtimainonta – Yleisimmät kysymykset
Digistä ja somesta on tullut iso osa meidän arkipäivää. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että se olisi ainut ja oikea kanava asiakkaiden tavoittamiseen.
Verkkosivuston ostajan opas
Lataa ilmaiseksi!
Usein verkkosivuston ostaja ei tiedä, miten juuri itselle sopivat verkkosivut rakennetaan. Mahdollisuuksia on monia, joista et vielä tiedä. Opas sopii myös erinoimaisesti sinulle, joka harkitset vanhojen sivujen uusimista, jotta hankinta ja toteutus menisi onnistuneesti maaliin.
Käyn oppaassa läpi erittäin kattavasti selkosuomella kaiken oleellisen, mitä sinun pitää tietää. Halusin koota tämän oppaan avuksesi, jotta saat tulevaisuudessa juuri sinun yritykselle sopivan sivuston! Opas myös takaa, että vältät yleisimmät sudenkuopat!