Blogi ja oppaat

Moro, Tervetuloa Kruunu Median blogiin ja oppaisiin! Postaamme myynnistä, mainonnasta, markkinoinnista, sekä yrityksen ajankohtaisista asioista. Pääaiheena printtimainonta.
Mediamyynnin ammattilainen
Uusasiakashankinta
Henna Anttila

Mistä puhelinmyyjien huono maine johtuu?

Puhelinmyynti on yksi vanhimmista ja edelleen tehokkaimmista myynnin muodoista. Silti monelle ensimmäinen mielikuva on negatiivinen: häiritsevät soitot, liian aggressiivinen lähestyminen tai tunne siitä, ettei myyjä kuuntele lainkaan. Mutta mistä puhelinmyyjien

Lue lisää »
Printtimainonta
Henna Anttila

Printtimainonnan suunnittelu vuodelle 2026

Missä mennään ja mitä huomioida? Printtimainonta on kokenut monta muodonmuutosta digiajan rinnalla. Vaikka digitaalinen media vie yhä enemmän huomiota, painetulla mainonnalla on yhä vahva paikkansa – etenkin kun suunnittelu tehdään

Lue lisää »
Printtimainonta
Henna Anttila

Miten mitata printtimainonnan onnistumista?

Kiireetön ja rauhallinen lukuhetki lempi lehden kanssa vai loputon sisältötulva puhelimen näytöllä? Digistä ja somesta on tullut iso osa meidän arkipäivää. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että se olisi ainut ja

Lue lisää »
Kylmäsoitto, Henna Anttila
Kontaktointi
Henna Anttila

Kylmäsoitto ei ole kuollut – luurikammosta yli

Olen kuullut sanottavan, että kylmäsoitto on kuollut. Monet ajattelevat esimerkiksi, että ostaja haluaa nykyään perehtyä itse rauhassa, ottaa itse yhteyttä kun on sopiva hetki ja niin pois päin, eli kylmäsoittamiselle

Lue lisää »
Tiimi
Henna Anttila

Reetta Salosta Kruunu Median yrittäjäosakas

Henna ja Reetta allekirjoittivat tänään 18.6.2025 osakassopimuksen, joka tulee voimaan 1.8.2025. Sopimuksen myötä Reetta siirtyy työsuhteesta täyspäiväseksi yrittäjaosakkaaksi sekä hallituksen varajäseneksi Kruunu Media Oy:n palvelukseen. Reetta on ollut jo yhtiön

Lue lisää »
A focused welder works with metal in an industrial setting, creating vibrant sparks.
Uutiset
Henna Anttila

Yhteistyö Konekuriirin kanssa

Minulla on ilo ilmoittaa uudesta yhteistyöstä: olemme aloittaneet Konekuriiri-lehden ulkoistettuna mediamyyjänä. Tämä merkitsee meille mahdollisuutta palvella entistä laajempaa asiakaskuntaa teollisuuden, konepajojen ja valmistavan teknologian aloilla. Mikä on Konekuriiri? Konekuriiri on

Lue lisää »
Lepaaa-oppaassa mainostaminen
Printtimainonta
Henna Anttila

Tavoita puutarha- ja viheralan ammattilaiset Lepaa-oppaassa

Lepaa-näyttelyä on järjestetty vuodesta 1964 lähtien. Tänä vuonna näyttely järjestetään 14.–16. elokuuta 2025.  Hämeenlinna läheisyydessä sijaitseva Lepaa-näyttely on Suomen suurin koko puutarha- ja viheralan rento ammattilaistapahtuma. Tapahtuma kokoaa yhteen alan osaajat, yritykset,

Lue lisää »
Markkinointi
Henna Anttila

B2B-markkinoinnin parhaat kanavat 2025

B2B-markkinointi muuttuu jatkuvasti, mutta yksi asia pysyy: tavoittavuus ilman luottamusta ei tuota tulosta. Vuonna 2025 digikanavat kilpailevat huomiosta entistä kovemmin, tekoäly personoi sisältöjä ja algoritmit rajaavat näkyvyyttä. Siksi yhä useampi

Lue lisää »
Mainonta
Henna Anttila

Miksi mainostaa metsästäjille kesällä?

Moni yritys miettii, onko kesä oikea aika tavoittaa metsästäjiä mainonnalla. Vastaus on yksiselitteinen: kyllä. Itse asiassa kesän ja alkusyksyn ajankohta juuri ennen metsästyskauden alkua on optimaalinen hetki mainostaa! Metsästäjät valmistautuvat kauteen,

Lue lisää »

5 vaiheen opas printtimainonnan suunnitteluun

Lataa ilmaiseksi!

Olemme tiivistäneet 5 vaiheeseen ne asiat, joita kannattaa pohtia printtimainoskampanjan yhteydessä. Tämä opas on luotu helpottamaan sinun markkinoinnin suunnittelua, jotta voisit välttää aloittelijan virheet ja saada toimivan kampanjan heti. Ota opit talteen ja tee markkinoinnistasi tehokasta!

Scroll to Top