Yhteistyö Konekuriirin kanssa

Minulla on ilo ilmoittaa uudesta yhteistyöstä: olemme aloittaneet Konekuriiri-lehden ulkoistettuna mediamyyjänä. Tämä merkitsee meille mahdollisuutta palvella entistä laajempaa asiakaskuntaa teollisuuden, konepajojen ja valmistavan teknologian aloilla.

Mikä on Konekuriiri?

Konekuriiri on vuodesta toiseen yksi alan arvostetuimmista ammattijulkaisuista – täyttä koneasiaa jo 35. vuotta. Lehti ilmestyy 10 kertaa vuodessa ja sitä jaetaan noin 14 500 kappaleen painoksena osoitteellisella postituksella suoraan alan päätöksentekijöille.

Lisäksi Konekuriiri on vahva myös digissä:

  • Uutiskirje kerran kuukaudessa yli 8000 alan ammattilaiselle

  • Verkkosivuilta on mahdollista ostaa näkyvyyttä

  • Digilehti luettavissa osoitteessa https://konekuriiri.fi/ tai klikkaa vieressä olevaa kuvaa!

Ketkä lukevat Konekuriiri-lehteä?

Kohderyhmänä ovat konepajateollisuuden päättäjät, tuotantopäälliköt, ostopäälliköt, insinöörit ja yrittäjät – henkilöt, jotka tekevät laite- ja materiaalihankintoja päivittäin. Mainonta Konekuriirissa on täsmäosuma juuri heille, joilla on budjetti, tarve ja valta tehdä päätöksiä.

Konekuriirin lukijakunta arvostaa konkreettista tietoa uusista ratkaisuista, työkaluista, koneista ja palveluista.

Miksi mainostaa Konekuriirissa?

Laaja ja kohdennettu levikki: 14 500 kpl painosmäärä + lisäjakelut alan tapahtumissa

Spesifi kohderyhmää ja täyttä koneasiaa

Messujakelu ja erikoisnumerot, esim. Alihankintamessut ja Teknologia 2025, tarjoavat lisänäkyvyyttä tärkeimmissä tapahtumissa

Pyydä tarjous!

Ammattilehdet ovat luotettuja, kohdennettuja ja päätöksenteon äärellä olevien ihmisten lukemia. Niissä mainostamalla tavoitat suoraan oman alasi asiantuntijat, ostajat ja vaikuttajat – ilman hälyä ja ilman turhaa kohinaa.

Lataa mediakortit PDF:nä linkin takaa työpöydällesi ja pyydä tarjous!

Lue myös uusimmat postaukset

Johtaminen
Henna Anttila

SCARF-malli – tehokkaan johtamisen ja tiimityön salaisuus

SCARF-malli on neurotieteeseen pohjautuva viitekehys, jonka kehitti David Rock. Se kuvaa viisi psykologista perustarvetta, jotka ohjaavat ihmisten käyttäytymistä työelämässä. Ymmärtämällä nämä tarpeet johtaja voi luoda turvallisen, motivoivan ja tuottavan ilmapiirin.

Lue lisää »
Mediamyynti ja lehtimainos
Mainonta
Henna Anttila

Millainen on hyvä mainos vuonna 2026?

Tutkimusten mukaan lukijat luottavat lempilehtensä sisältöön ja mainoksiin. Markkinointi elää jatkuvassa murroksessa, mutta yksi asia ei ole muuttunut: hyvä mainos herättää tunteen ja saa aikaan toimintaa. Näin se yksinkertaisuudessaan menee. Vuonna

Lue lisää »
Mediamyynnin ammattilainen
Uusasiakashankinta
Henna Anttila

Mistä puhelinmyyjien huono maine johtuu?

Puhelinmyynti on yksi vanhimmista ja edelleen tehokkaimmista myynnin muodoista. Silti monelle ensimmäinen mielikuva on negatiivinen: häiritsevät soitot, liian aggressiivinen lähestyminen tai tunne siitä, ettei myyjä kuuntele lainkaan. Mutta mistä puhelinmyyjien

Lue lisää »
Scroll to Top