Minulla on ilo ilmoittaa uudesta yhteistyöstä: olemme aloittaneet Konekuriiri-lehden ulkoistettuna mediamyyjänä. Tämä merkitsee meille mahdollisuutta palvella entistä laajempaa asiakaskuntaa teollisuuden, konepajojen ja valmistavan teknologian aloilla.
Mikä on Konekuriiri?
Konekuriiri on vuodesta toiseen yksi alan arvostetuimmista ammattijulkaisuista – täyttä koneasiaa jo 35. vuotta. Lehti ilmestyy 10 kertaa vuodessa ja sitä jaetaan noin 14 500 kappaleen painoksena osoitteellisella postituksella suoraan alan päätöksentekijöille.
Lisäksi Konekuriiri on vahva myös digissä:
Uutiskirje kerran kuukaudessa yli 8000 alan ammattilaiselle
Verkkosivuilta on mahdollista ostaa näkyvyyttä
Digilehti luettavissa osoitteessa https://konekuriiri.fi/ tai klikkaa vieressä olevaa kuvaa!
Ketkä lukevat Konekuriiri-lehteä?
Kohderyhmänä ovat konepajateollisuuden päättäjät, tuotantopäälliköt, ostopäälliköt, insinöörit ja yrittäjät – henkilöt, jotka tekevät laite- ja materiaalihankintoja päivittäin. Mainonta Konekuriirissa on täsmäosuma juuri heille, joilla on budjetti, tarve ja valta tehdä päätöksiä.
Konekuriirin lukijakunta arvostaa konkreettista tietoa uusista ratkaisuista, työkaluista, koneista ja palveluista.
Miksi mainostaa Konekuriirissa?
Laaja ja kohdennettu levikki: 14 500 kpl painosmäärä + lisäjakelut alan tapahtumissa
Spesifi kohderyhmää ja täyttä koneasiaa
Messujakelu ja erikoisnumerot, esim. Alihankintamessut ja Teknologia 2025, tarjoavat lisänäkyvyyttä tärkeimmissä tapahtumissa
Pyydä tarjous!
Ammattilehdet ovat luotettuja, kohdennettuja ja päätöksenteon äärellä olevien ihmisten lukemia. Niissä mainostamalla tavoitat suoraan oman alasi asiantuntijat, ostajat ja vaikuttajat – ilman hälyä ja ilman turhaa kohinaa.
Lataa mediakortit PDF:nä linkin takaa työpöydällesi ja pyydä tarjous!
Lue myös uusimmat postaukset

Mistä puhelinmyyjien huono maine johtuu?
Puhelinmyynti on yksi vanhimmista ja edelleen tehokkaimmista myynnin muodoista. Silti monelle ensimmäinen mielikuva on negatiivinen: häiritsevät soitot, liian aggressiivinen lähestyminen tai tunne siitä, ettei myyjä kuuntele lainkaan. Mutta mistä puhelinmyyjien

Printtimainonnan suunnittelu vuodelle 2026
Missä mennään ja mitä huomioida? Printtimainonta on kokenut monta muodonmuutosta digiajan rinnalla. Vaikka digitaalinen media vie yhä enemmän huomiota, painetulla mainonnalla on yhä vahva paikkansa – etenkin kun suunnittelu tehdään

Miten mitata printtimainonnan onnistumista?
Kiireetön ja rauhallinen lukuhetki lempi lehden kanssa vai loputon sisältötulva puhelimen näytöllä? Digistä ja somesta on tullut iso osa meidän arkipäivää. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että se olisi ainut ja