Tavoita puutarha- ja viheralan ammattilaiset Lepaa-oppaassa

Lepaa-näyttelyä on järjestetty vuodesta 1964 lähtien. Tänä vuonna näyttely järjestetään 14.–16. elokuuta 2025. 

Hämeenlinna läheisyydessä sijaitseva Lepaa-näyttely on Suomen suurin koko puutarha- ja viheralan rento ammattilaistapahtuma.

Tapahtuma kokoaa yhteen alan osaajat, yritykset, päättäjät ja tulevaisuuden tekijät eli opiskelijat. Vuonna 2024 messuilla vieraili lähes 10 000 kävijää, ja määrä kasvaa vuosi vuodelta.

Kenelle tapahtuma on suunnattu?

Lepaan kävijöitä ovat mm.

  • Kaupunkien ja kuntien viherrakentamisesta vastaavat päättäjät

  • Kukkakauppiaat ja taimitarhat

  • Kone- ja laitehankinnoista vastaavat henkilöt

  • Puutarha-alan yrittäjät

  • Opiskelijat ja alan tulevaisuuden osaajat

  • Kiinteistönhoidon ja viherrakentamisen ammattilaiset

Tämä on täsmäkohderyhmä, jonka tavoittaminen on muuten vaikeaa, mutta juuri Lepaa-oppaassa täysin mahdollista.

Saat tapahtumasta lisätietoja tutustumalla edellisvuoden näyttelyoppaaseen tai näyttelykoosteeseen. Voit hakea koosteesta myös haluamiasi yrityksiä tai tuotteita nimellä, kuten traktori.

 

Lataa tästä Puutarha&Kauppa -lehden mediakortti 2025

Lepaaa-oppaassa mainostaminen
Lepaaa-oppaassa mainostaminen

Näyttelyopas ilmestyy 8.8.2025

Virallisena näyttelyoppaana on Puutarha&kauppa-lehden numero 11/2025. Opas tarjoaa paljon silmäpareja maksetulle mainokselle. Oppaaseen tulevien yrityksen ja tuotteiden tietojen tulee olla täytettynä netissä viimeistään heinäkuun puoliväliin mennessä.

Opas on jaossa ilmaiseksi näyttelyalueen portilla ja siitä on saatavilla myös nettiversio.

Miksi mainostaa näyttelyoppaassa?

Puutarha&Kauppa-lehden Lepaa-opas julkaistaan juuri ennen tapahtumaa 8.8.2025 ja jaetaan kaikille tapahtuman sisäänkäynnillä. Lisäksi opas lähetetään normaalin lehden tilaajajakelun mukana.

Oppaassa on:

  • Tapahtumaohjelma

  • Näytteilleasettajien listaus

  • Alueen kartta

  • Alan uutiset ja yritysesittelyt

Tämä opas kulkee mukana koko tapahtuman ajan ja palaa vielä sen jälkeenkin pöydälle. Se tekee mainoksestasi pitkäkestoisen ja tarkasti kohdennetun.

Lepaaa-oppaassa mainostaminen

Pyydä tarjous mainospaikasta!

Ammattilehdet ovat luotettuja, kohdennettuja ja päätöksenteon äärellä olevien ihmisten lukemia. Niissä mainostamalla tavoitat suoraan oman alasi asiantuntijat, ostajat ja vaikuttajat – ilman hälyä ja ilman turhaa kohinaa.

Puutarha&Kauppa

Johtava uutis- ja ammattilehti Suomen puutarha-alalla.
Tavoittaa viljelijät, taimistot, jälleenmyyjät ja alan yrittäjät – kaikki, jotka elävät vihreästä liiketoiminnasta. Jos tarjoat laitteita, kasvualustoja, logistiikkaratkaisuja, pakkauksia tai innovaatioita viljelyyn ja vähittäismyyntiin, tämä on alan ykköskanava.

Mediakortti 2025

Lataa mediakortit PDF:nä linkin takaa työpöydällesi ja pyydä tarjous!

Lue myös uusimmat postaukset

Mediamyynnin ammattilainen
Uusasiakashankinta
Henna Anttila

Mistä puhelinmyyjien huono maine johtuu?

Puhelinmyynti on yksi vanhimmista ja edelleen tehokkaimmista myynnin muodoista. Silti monelle ensimmäinen mielikuva on negatiivinen: häiritsevät soitot, liian aggressiivinen lähestyminen tai tunne siitä, ettei myyjä kuuntele lainkaan. Mutta mistä puhelinmyyjien

Lue lisää »
Printtimainonta
Henna Anttila

Printtimainonnan suunnittelu vuodelle 2026

Missä mennään ja mitä huomioida? Printtimainonta on kokenut monta muodonmuutosta digiajan rinnalla. Vaikka digitaalinen media vie yhä enemmän huomiota, painetulla mainonnalla on yhä vahva paikkansa – etenkin kun suunnittelu tehdään

Lue lisää »
Printtimainonta
Henna Anttila

Miten mitata printtimainonnan onnistumista?

Kiireetön ja rauhallinen lukuhetki lempi lehden kanssa vai loputon sisältötulva puhelimen näytöllä? Digistä ja somesta on tullut iso osa meidän arkipäivää. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että se olisi ainut ja

Lue lisää »
Scroll to Top