Reetta Salosta Kruunu Median yrittäjäosakas

Henna ja Reetta allekirjoittivat tänään 18.6.2025 osakassopimuksen, joka tulee voimaan 1.8.2025. Sopimuksen myötä Reetta siirtyy työsuhteesta täyspäiväseksi yrittäjaosakkaaksi sekä hallituksen varajäseneksi Kruunu Media Oy:n palvelukseen.

Reetta on ollut jo yhtiön alkutaipaleelta asti tärkeä osa tiimiämme myyntipäällikön roolissa. Reetalla on poikkeuksellisen vahva kyky tehdä uusasiakashankintaa, johtaa myyntitiimiä arjessa ja kärsivällisyyttä pitää talouden luvuista huolta. Hän on ollut alusta asti myös korvaamaton tuki Hennalle yrittäjänä.

“Olen kiitollinen tästä luottamuksesta ja innoissani siitä, että saan jatkossa kehittää yhtiötä myös osakkaana. Kruunu Median visio on kirkas, ja sen eteen on ilo tehdä töitä”, Reetta kertoo.

Kruunu Median tavoitteena on kasvaa Suomen johtavaksi ulkoistetuksi mediamyyntikumppaniksi. Uskomme, että Reetan laaja koulutus, yrittäjähenkisyys ja erinomainen työmoraali yhdistettynä Hennan asenteeseen ja osaamiseen toimivat kasvumme kulmakivinä.

“Meillä on Reetan kanssa pitkä työ- ja ystävyyshistoria. Halusin ehdottomasti lähteä valmistamaan hänestä itselleni oikeaa kättä yrityksen kasvun tueksi”, yhtiön perustaja Henna sanoo.

Onneksi olkoon Reetta, Henna ja Kruunu Media!🎉

Lue myös uusimmat postaukset

Mediamyynnin ammattilainen
Uusasiakashankinta
Henna Anttila

Mistä puhelinmyyjien huono maine johtuu?

Puhelinmyynti on yksi vanhimmista ja edelleen tehokkaimmista myynnin muodoista. Silti monelle ensimmäinen mielikuva on negatiivinen: häiritsevät soitot, liian aggressiivinen lähestyminen tai tunne siitä, ettei myyjä kuuntele lainkaan. Mutta mistä puhelinmyyjien

Lue lisää »
Printtimainonta
Henna Anttila

Printtimainonnan suunnittelu vuodelle 2026

Missä mennään ja mitä huomioida? Printtimainonta on kokenut monta muodonmuutosta digiajan rinnalla. Vaikka digitaalinen media vie yhä enemmän huomiota, painetulla mainonnalla on yhä vahva paikkansa – etenkin kun suunnittelu tehdään

Lue lisää »
Printtimainonta
Henna Anttila

Miten mitata printtimainonnan onnistumista?

Kiireetön ja rauhallinen lukuhetki lempi lehden kanssa vai loputon sisältötulva puhelimen näytöllä? Digistä ja somesta on tullut iso osa meidän arkipäivää. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että se olisi ainut ja

Lue lisää »
Scroll to Top