Henna ja Reetta allekirjoittivat tänään 18.6.2025 osakassopimuksen, joka tulee voimaan 1.8.2025. Sopimuksen myötä Reetta siirtyy työsuhteesta täyspäiväseksi yrittäjaosakkaaksi sekä hallituksen varajäseneksi Kruunu Media Oy:n palvelukseen.
Reetta on ollut jo yhtiön alkutaipaleelta asti tärkeä osa tiimiämme myyntipäällikön roolissa. Reetalla on poikkeuksellisen vahva kyky tehdä uusasiakashankintaa, johtaa myyntitiimiä arjessa ja kärsivällisyyttä pitää talouden luvuista huolta. Hän on ollut alusta asti myös korvaamaton tuki Hennalle yrittäjänä.
“Olen kiitollinen tästä luottamuksesta ja innoissani siitä, että saan jatkossa kehittää yhtiötä myös osakkaana. Kruunu Median visio on kirkas, ja sen eteen on ilo tehdä töitä”, Reetta kertoo.
Kruunu Median tavoitteena on kasvaa Suomen johtavaksi ulkoistetuksi mediamyyntikumppaniksi. Uskomme, että Reetan laaja koulutus, yrittäjähenkisyys ja erinomainen työmoraali yhdistettynä Hennan asenteeseen ja osaamiseen toimivat kasvumme kulmakivinä.
“Meillä on Reetan kanssa pitkä työ- ja ystävyyshistoria. Halusin ehdottomasti lähteä valmistamaan hänestä itselleni oikeaa kättä yrityksen kasvun tueksi”, yhtiön perustaja Henna sanoo.
Onneksi olkoon Reetta, Henna ja Kruunu Media!🎉
Lue myös uusimmat postaukset

SCARF-malli – tehokkaan johtamisen ja tiimityön salaisuus
SCARF-malli on neurotieteeseen pohjautuva viitekehys, jonka kehitti David Rock. Se kuvaa viisi psykologista perustarvetta, jotka ohjaavat ihmisten käyttäytymistä työelämässä. Ymmärtämällä nämä tarpeet johtaja voi luoda turvallisen, motivoivan ja tuottavan ilmapiirin.

Millainen on hyvä mainos vuonna 2026?
Tutkimusten mukaan lukijat luottavat lempilehtensä sisältöön ja mainoksiin. Markkinointi elää jatkuvassa murroksessa, mutta yksi asia ei ole muuttunut: hyvä mainos herättää tunteen ja saa aikaan toimintaa. Näin se yksinkertaisuudessaan menee. Vuonna

Mistä puhelinmyyjien huono maine johtuu?
Puhelinmyynti on yksi vanhimmista ja edelleen tehokkaimmista myynnin muodoista. Silti monelle ensimmäinen mielikuva on negatiivinen: häiritsevät soitot, liian aggressiivinen lähestyminen tai tunne siitä, ettei myyjä kuuntele lainkaan. Mutta mistä puhelinmyyjien
