Henna ja Reetta allekirjoittivat tänään 18.6.2025 osakassopimuksen, joka tulee voimaan 1.8.2025. Sopimuksen myötä Reetta siirtyy työsuhteesta täyspäiväseksi yrittäjaosakkaaksi sekä hallituksen varajäseneksi Kruunu Media Oy:n palvelukseen.
Reetta on ollut jo yhtiön alkutaipaleelta asti tärkeä osa tiimiämme myyntipäällikön roolissa. Reetalla on poikkeuksellisen vahva kyky tehdä uusasiakashankintaa, johtaa myyntitiimiä arjessa ja kärsivällisyyttä pitää talouden luvuista huolta. Hän on ollut alusta asti myös korvaamaton tuki Hennalle yrittäjänä.
“Olen kiitollinen tästä luottamuksesta ja innoissani siitä, että saan jatkossa kehittää yhtiötä myös osakkaana. Kruunu Median visio on kirkas, ja sen eteen on ilo tehdä töitä”, Reetta kertoo.
Kruunu Median tavoitteena on kasvaa Suomen johtavaksi ulkoistetuksi mediamyyntikumppaniksi. Uskomme, että Reetan laaja koulutus, yrittäjähenkisyys ja erinomainen työmoraali yhdistettynä Hennan asenteeseen ja osaamiseen toimivat kasvumme kulmakivinä.
“Meillä on Reetan kanssa pitkä työ- ja ystävyyshistoria. Halusin ehdottomasti lähteä valmistamaan hänestä itselleni oikeaa kättä yrityksen kasvun tueksi”, yhtiön perustaja Henna sanoo.
Onneksi olkoon Reetta, Henna ja Kruunu Media!🎉

Lue myös uusimmat postaukset

Yhteistyö Konekuriirin kanssa
Minulla on ilo ilmoittaa uudesta yhteistyöstä: olemme aloittaneet Konekuriiri-lehden ulkoistettuna mediamyyjänä. Tämä merkitsee meille mahdollisuutta palvella entistä laajempaa asiakaskuntaa teollisuuden, konepajojen ja valmistavan teknologian aloilla. Mikä on Konekuriiri? Konekuriiri on

Tavoita puutarha- ja viheralan ammattilaiset Lepaa-oppaassa
Lepaa-näyttelyä on järjestetty vuodesta 1964 lähtien. Tänä vuonna näyttely järjestetään 14.–16. elokuuta 2025. Hämeenlinna läheisyydessä sijaitseva Lepaa-näyttely on Suomen suurin koko puutarha- ja viheralan rento ammattilaistapahtuma. Tapahtuma kokoaa yhteen alan osaajat, yritykset,

B2B-markkinoinnin parhaat kanavat 2025
B2B-markkinointi muuttuu jatkuvasti, mutta yksi asia pysyy: tavoittavuus ilman luottamusta ei tuota tulosta. Vuonna 2025 digikanavat kilpailevat huomiosta entistä kovemmin, tekoäly personoi sisältöjä ja algoritmit rajaavat näkyvyyttä. Siksi yhä useampi