Kansainvälistyminen: Yhteistyösopimus IndustryRadarin kanssa

Kruunu Media Oy on solminut merkittävän yhteistyösopimuksen pohjoismaisen rakennusalan mediaverkoston IndustryRadarin kanssa. Sopimus kattaa IndustryRadarin Suomen kanavien kokonaisvaltaisen mainosmyynnin, mukaan lukien iradar.fi, Suomen IndustryRadar-lehti sekä uutiskirjeet. Yhteistyö astui jo voimaan ja vietimme juuri kaksi päivää heidän toimistollaan Tukholmassa.

IndustryRadar on tunnettu ja arvostettu rakennus-, infra-, teollisuus- ja energiasektorien uutistoimija, joka tavoittaa pohjoismaissa yli neljä miljoonaa alan päättäjää. Brändin alla toimivat Branschaktuellt Ruotsissa sekä iRadar-julkaisut Norjassa, Tanskassa ja Suomessa.

Kruunu Media, kansainvälistyminen, Ruotsi

“Olemme löytäneet oikean kumppanin”

IndustryRadarin toimitusjohtaja Oscar Lundberg kuvaa yhteistyötä luonnolliseksi askeleeksi Suomen markkinan kasvattamisessa:

”Olemme löytäneet oikean kumppanin Kruunu Mediasta. He ovat osaavia ja ansioituneita mediamyyjiä, mutta ennen kaikkea innostunut tiimi, joka jakaa visiomme rakentaa maailman johtava rakennusalan media. Olen ylpeä siitä, että Kruunu Media edustaa meitä Suomessa”, sanoo Oscar Lundberg, IndustryRadarin toimitusjohtaja.

Kruunu Median tiimi vastaa jatkossa IndustryRadarin suomalaisista mainosratkaisuista ja toimii linkkinä kotimaan rakennus- ja infratoimijoihin.

Kasvutarina, joka alkoi rohkeasta askeleesta

Kruunu Median toimitusjohtaja Henna Anttila kuvaa sopimuksen syntyä myös henkilökohtaiseksi merkkipaaluksi:

”Kun mahdollisuus kansainväliseen yhteistyöhön kilahti mailiini, ensimmäinen fiilis oli pelonsekainen – riittääkö osaaminen, kielitaito, uskallus? Mutta yksi askel oikeaan suuntaan voi avata ovia, joista ei aiemmin uskaltanut edes unelmoida.”

Tukholman tapaaminen IndustryRadarin pääkonttorilla osoittautui käänteentekeväksi:

”Pelkäämääni kielimuuria ei ollut ja kaikki meni hienosti. Pystymme mihin vain. Tapaaminen antoi valtavasti itseluottamusta ja vahvisti tunnetta siitä, että tämä yhteistyö tuo lisäarvoa sekä mainostajille että meille.”

Henna korostaa, kuinka suomalaisissa yrityksissä usein aliarvioidaan oma osaaminen kansainvälisessä ympäristössä:

”Meillä on enemmän kuin tarpeeksi osaamista. Emme nolanneet itseämme – riitimme täysin omina itsenämme. Tästä alkaa Kruunu Median kansainvälinen tarina.”

Suomalaiset mainostajat

Mitä yhteistyömme teille merkitsee?

IndustryRadarin kanavat ovat tunnettuja laadukkaasta ja ajankohtaisesta projektiuutisoinnista, jota alan päättäjät seuraavat aktiivisesti. Tämä takaa mainostajille:

  • erinomaisen huomioarvon

  • kohdennetun tavoittavuuden rakennus-, infra-, energia- ja teollisuusaloilla

  • monipuolisia ja tehokkaita mainosratkaisuja

Kruunu Media tuo osaamisensa ja kokemuksensa näiden ratkaisujen rakentamiseen Suomen markkinoilla.

Kruunu Media, kansainvälistyminen, Ruotsi

Tämä on meille uuden vaiheen symboli

Yhteistyö IndustryRadarin kanssa on Kruunu Medialle ensimmäinen kansainvälinen sopimus – ja samalla tärkeä symbolinen askel yrityksen kasvupolulla.

”Kuvassa olemme Reetan kanssa Tukholman päätoimistolla. Tämä hetki jää mieleen symbolina uudelle vaiheellemme. Kansainvälinen tarinamme on vasta alussa – pysykää kuulolla!”
– Henna Anttila, toimitusjohtaja

Lue myös uusimmat postaukset

Johtaminen
Henna Anttila

SCARF-malli – tehokkaan johtamisen ja tiimityön salaisuus

SCARF-malli on neurotieteeseen pohjautuva viitekehys, jonka kehitti David Rock. Se kuvaa viisi psykologista perustarvetta, jotka ohjaavat ihmisten käyttäytymistä työelämässä. Ymmärtämällä nämä tarpeet johtaja voi luoda turvallisen, motivoivan ja tuottavan ilmapiirin.

Lue lisää »
Mediamyynti ja lehtimainos
Mainonta
Henna Anttila

Millainen on hyvä mainos vuonna 2026?

Tutkimusten mukaan lukijat luottavat lempilehtensä sisältöön ja mainoksiin. Markkinointi elää jatkuvassa murroksessa, mutta yksi asia ei ole muuttunut: hyvä mainos herättää tunteen ja saa aikaan toimintaa. Näin se yksinkertaisuudessaan menee. Vuonna

Lue lisää »
Mediamyynnin ammattilainen
Uusasiakashankinta
Henna Anttila

Mistä puhelinmyyjien huono maine johtuu?

Puhelinmyynti on yksi vanhimmista ja edelleen tehokkaimmista myynnin muodoista. Silti monelle ensimmäinen mielikuva on negatiivinen: häiritsevät soitot, liian aggressiivinen lähestyminen tai tunne siitä, ettei myyjä kuuntele lainkaan. Mutta mistä puhelinmyyjien

Lue lisää »
Scroll to Top